ذهن شما حرف هایی که به خودتان می زنید را باور می کند: میثم شکری ساز - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

4203 بازدید

جهان هستی صرفا به فیزیک مواد و پدیده ها ختم نمی شود. علم ثابت کرده که متافیزیک یک واقعیت غیر قابل انکار است. تمام زندگی با قواهد دو دوتا چهارتایی ما پیش نمی رود. بعضی مواقع باید ذهن را تربیت کرد تا برای ما مصداق های واقعی از زندگی شاد و خوشایند را ایجاد کند. ابعاد روحانی و ذهنی زندگی ما بسیار پیچیده تر از آن است که بتوان به عمق وجود آن پی برد. باید به این باور برسیم که تمامِ نتوانستن‌های زندگی و نشدن‌های اتفاقات همه از خودمان ریشه می‌گیرد. به جرات می توان گفت که ساختار باورها و نگرش ما به زندگی و اتفاقات پیرامون آن آینده ما و روزهای حال حاضر را خواهند ساخت. باور ها نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند. بسیاری از موفقیت ها و شکست های زندگی هر فرد ناشی از باورهای درونی او است. باید مراقب گفتگوی ذهنی خود باشیم. انتقال انرژی مثبت به ساختار ذهنی و ناخودآگاه کمک خواهد کرد که بتوانیم عملکرد مثبتی را ثبت کنیم. باید به این باور برسیم که همه‌ی اتفاقات خوب ممکنند، نه تنها ممکن، حتی ساده و نزدیکند، کافی‌ست باور داشته باشیم.

ذهن شما حرف هایی که به خودتان می زنید را باور می کند: میثم شکری ساز

رشد بلوغ ذهنی و جهان بینی با کشف قلمروهای جدید

سعی کنید در زندگی خود قلمروهای جدیدی را ایجاد کنید. این موضوع کمک خواهد کرد که بلوغ فکری و جهان بینی شما رشد داشته باشد. این رشد جهان بینی به شما کمک خواهد کرد که در چیدمان ذهنی خود خلاق تر و مهربان تر برخورد کنید. با افرادی که همسن شما نیستند دوست شوید، با افرادی که از دسته اجتماعی شما نیستند ارتباط برقرار کنید، کسانی که طور دیگری می اندیشند و طور دیگری بزرگ شدند. این باعث رشد و موفقیت بیشتر شما می شود. قدرت ذهن شما برای معماری زندگی بیشتر خواهد شد. یکی از دلایلی که شما را دعوت به معاشرت و جستجوگری در جامعه می¬کنم این است که ذهنیت بهتری نسبت به خود پیدا کنید. بدترین نوع باورها، باورهای خود محدود کننده هستند که شما آنها را در زندگی خود شکل داده اید. اینها باورهای کاذب و دروغین هستند و باعث می شوند که خودتان را محدود و ناتوان ببینید. به عنوان مشاور کسب و کار و توسعه فردی میثم شکری ساز معتقد است که آن چه در زندگی جذب می کنید مجموع چیزهایی است که در ذهن ناخودآگاه و افکار ناخودآگاه تان دارید، پس هر چه ذهن ناخودآگاه بیشتر پاکسازی شود،آن چیزهایی که می خواهید را بیشتر جذب می کنید.

تقویت قدرت ذهن با خودباوری

خودباوری کلید موفقیت است. اگر در هر شرایطی عزت نفس شما کمک کند تا ارزش ذاتی خود را به واسطه اتفاقات تلخ زیر سوال نبرید شما اکثر مسیر موفقیت را طی کرده اید. بیایید یگبار برای همیشه ارزش وجودی خود را با چارچوب هایی نظیر درآمد و جایگاه شغلی و خانوادگی نسنجیم. اگر خودمان را باور نکنیم، افکار و موقعیت‌ های پیش رویمان مهم نخواهند بود. به جای آنکه نقش قربانی را بازی کنیم، خودمان را باور کنیم که موجب عزم، اراده و خلق موقعیت‌ های جدید می‌ شود که به نفع ما خواهند بود. خودباوری عامل حرکت به جلوست و پشتگرمی به اینکه می‌ توانیم در طی مسیر به خودباوری دست یابیم. به خودمان نگرانی راه ندهیم، زیرا قطعاً زمان‌ هایی فرا می‌ رسند، که می‌ خواهیم تسلیم شویم، اما از حرکت به سمت جلو باز نایستیم و بدانیم که اکثر افراد موفق نیز در طول مسیرشان اشتباهاتی داشته‌ اند.

توجه به قدرت بی پایان ضمیر ناخودآگاه

ضمیرناخودآگاه فرمانده ما انسانهاست و آن دستور میدهد و ما آنرا اجرا می کنیم. پس تلاشهای ما برای موفقیت، در ضمیر خودآگاه ماست و اگر ضمیرناخودآگاه برای موفقیت برنامه‌ریزی نشده باشد تمام تلاشهای ما بیهوده است. نهایت موفقیت برای یک فرد این است که بتواند بر ضمیرناخودآگاه خود به گونه‌ای دسترسی پیدا کند که بتواند در سطوح عمیق برنامه‌ریزی های آنرا تغییر دهد. هر چیزی که بیان می کنید دارای انرژی است در طول روز چه چیزی بیشتر بر زبان شما جاری می شود و چه احساسی به شما می دهد؟ اگر می گویید ندارم، نمی شود هر کدام از اینها یک کد ویا ارتعاش دارد و تکرار آن ها باعث شکل گیری واقعیت آنها می شود. بی جهت نیست که می گویند کلام تو عصای جادویی توست. توجه داشته باشید، زمانی افکار موثر هستند که به اندازه کافی تشدید و تقویت و تکرار بشوند تا موجب خلق دلخواه ما شوند.

پاسخ کائنات به خواسته های ذهنی افراد

آنگاه که از جهان هستی چیزی درخواست می کنید جهان دست به کار میشود تا خواسته شما را اجابت کند. اما گاهی ما به خواسته مان نمی رسیم و این بابت افکار منفی است که فرکانسی جدید و خلاف چیزی که قبلا ارسال کردیم دارد، ما با عشق به خودروی مورد علاقه مان، به خانه رویاهایمان، به یک زوج خوشبخت، به پول زیاد می نگریم. با لبخند از کائنات خواسته مان را درخواست می کنیم و این احساس عشق به چیزی که می خواهیم کار خودش را بلد است و به صورت ارتعاشاتی قدرتمند به جهان اعلام می¬شود.و اما، مشکل از جایی شروع می¬شود که بعد از آن ذهن می رود سمت ” چگونه”و این چگونه ها سم درخواست شما به کائنات است. زیرا با جستجو برای جواب آنها در نهایت به ناامیدی می رسید.هرکجا که خسته شدی و تکه‌ی کوچکی از پازل نامحدود زندگی‌ات را به کل آن تعمیم دادی به خاطر بیاور که این فقط جزءِ اندکی‌ست در مقایسه با کل و تکه‌ی ناچیزی‌ست در مقایسه با پهنه‌ی بیکران دنیای تو. دنیایی که بیش از چیزی که فکرش را می‌کنی برای تو اتفاقات و تجربه‌های شیرین، کنار گذاشته است.

 

 

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *