میثم شکری ساز کیست و چطور به یک کارآفرین موفق تبدیل شد؟ - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

2951 بازدید

آیا می خواهید همیشه از شما به عنوان یک فرد موفق یاد شود؟
اگر پاسخ تان به این سوال مثبت است پس باید به یک نکته توجه کنید؛ آن هم چیزی نیست جز پافشاری و اصرار برای رسیدن به اهداف تان. ممکن است یک یا چند هدف مهم داشته باشید و برای رسیدن به آن ها قدم بردارید.
یادتان باشد که در این راه قطعا با موانع کوچک و بزرگ مواجه خواهید شد. اگر به جای تلاش برای عبور از آن ها متوقف شوید و خیلی زود کم بیاورید، هرگز به اهداف تان نمی رسید. شما برای رسیدن به آرزوها و اهداف تان باید بجنگید و روحیه سماجت را در خود پرورش دهید.
یکی از این افرادی که دقیقا با همین اصرار و سماجت و روحیه ی جنگجویی خود توانسته به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند، میثم شکری ساز است.

با میثم شکری ساز بیشتر آشنا شوید

میثم شکری ساز کارآفرین و مدیر جوانی است که در ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۴ به دنیا آمد. او که در حال حاضر مدیریت یک هولدینک بزرگ را بر عهده دارد، در سال ۱۳۸۷ فعالیت خود را با تاسیس یک مرکز آموزشی آغاز کرد.
ایشان فارغ التحصیل کارشناسی مهندسی صنایع از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار از دانشگاه اشتنبایس آلمان و امیرکبیر و همچنین دکترای حرفه ای از دانشگاه آزاد اسلامی بوده، همچنین صاحب یکی از موسسات آموزشی معتبر در سطح کشور ایران است. وی که فعالیتش در حوزه ی آموزش و ارائه ی دوره های آموزشی را در قالب یک شرکت کوچک و تنها با دو کارمند آغاز کرد، در حال حاضر مسئولیت مدیریت بیش از ۵۰۰ منابع انسانی را بر عهده دارد.
همزمان با تاسیس و راه اندازی مرکز آموزشی، در زمینه های دیگری نظیر چاپ دیجیتال، انتشارات، صدور استاندارد های شرکت ها و اعتبارسنجی مستغلات، تالیف کتاب، ترجمه مقالات و کتاب های پرفروش و … موفق به ارائه خدمات شد که بعدها تمامی این فعالیت ها در قالب یک مجموعه بزرگ به جامعه ارائه شد.
میثم شکری ساز در زمینه ی ترجمه و همچنین تعریف کتاب های مختلف در زمینه های مورد علاقه ی عموم افراد مانند بازاریابی، مدیریت، روابط فردی و سازمانی، موفقیت مشاوره کسب و کار و …. فعالیت های گسترده ای دارد که در این مسیر، موفق به ترجمه ی کتاب‌های پرفروشی نظیر توهم باهوشی یک، توهم باهوشی دو، تویی که ذهن برنده ای، استوار، بازاریابی گوریلی، بازاریابی نوگرا و فراتر از استراتژی، آسایش در آرامش و … شده است.

چطور موفق بمانیم؟

پیش تر هم به این موضوع اشاره کردیم که کارآفرین شدن و کارآفرینی ماندن، آن هم از نوع موفقش کار ساده ای نیست و سختی ها و پیچیدگی های بسیاری دارد. اجازه دهید با یک مثال این بخش را توضیح بدهیم.
سیم کارت های اعتباری را به عنوان نمونه ای از کارآفرینی و ایده ی نو تصور کنید. در گذشته همه از سیم کارت های دائمی استفاده می کردند که هزینه بسیار بالایی داشت. این سیم کارت ها فقط توسط عده محدودی تهیه و مورد استفاده قرار می گرفت تا این که یک ایده عالی به ذهن یک کارآفرین رسید. او با خود گفت چطور می توان سیم کارت هایی تولید کرد که هم هزینه کمتری داشته باشد، هم با شارژ کردن بتوان به آن اعتبار داد و هم بتوان آن را در اختیار همه مردم جامعه قرار داد؟
او با چنین ایده خلاقانه ای توانست انقلابی را در تولید سیم کارت به وجود بیاورد و می بینیم که به واسطه نوآوری او امروزه همه از داشتن سیم کارت اعتباری بهره مند هستیم. به طور کلی همه کارآفرینان باید ایده های نو و راهگشا داشته باشند.
میثم شکری ساز هم کارآفرینی نمونه و موفق است که توانست آموزش الکترونیکی و مجازی را به گونه ی دیگری به مردم بشناساند. ایشان با اجرای این ایده نه تنها توانست به آرزویش و چیزی که در سر داشت برسد بلکه با اشتغال زایی بسیار برای جوانان، خدمات ارزنده ای را به کشورمان ارائه کرده است.
دکتر شکری ساز با پرورش مشاوران فروش حرفه ای و نیروهای تعیلم دیده و متخصص، به ارتقای شرایط اقتصادی کشور کمک بزرگی کرده است. در اوضاع کنونی که نوسانات متعددی در جنبه های گوناگون به چشم می خورد و کسب و کارهای بسیاری کار خود را تعطیل کردند یا به تعدیل نیروهای شان پرداختند؛ دکتر میثم شکری ساز، دست از تلاش برنداشت و به جای محدود کردن فعالیت هایش به توسعه کسب و کارها پرداخت.

میثم شکری ساز

دیگر دستاوردهای میثم شکری ساز

علاوه بر تمام چیزهایی که درباره دکتر میثم شکری ساز تا به اینجای کار گفتیم، او تاکنون کتاب های بسیاری را در زمینه های مختلف تالیف، ترجمه و حتی به رشته تحریر درآورده است. از جمله کتاب های او می توان به کتاب توهم باهوشی ۱ و ۲، استوار، بازاریابی نوگرا، مذاکره با دست های خالی و … اشاره کرد.
به واسطه تلاش های بی بدیل او، تندیس ها، تقدیر نامه ها و افتخارات بسیاری برایش به یادگار مانده است. مثلا یکی از افتخارات دکتر میثم شکری ساز، کسب لوح سپاس از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور است که برای بدست آوردن آن، باید دوندگی بسیار و تلاش های بی دریغی را ارائه کنید.
شخصیت دکتر میثم شکری ساز، بسیار برجسته، علمی پژوهشی و سخت کوش است. ناگفته نماند که او به تدریس مباحثی همچون بازاریابی و فروش، رازهای موفقیت، هدف گذاری و تسخیر قلب مشتریان می پردازد.
از دیگر دستاوردهای شکری ساز آن است که در سخنرانی ها و سمینارهای متعددی که چه در داخل و چه خارج از کشور شرکت می کند، همواره به عنوان یک سخنران انگیزشی شناخته می شود.
دکتر میثم شکری ساز با وجود اینکه جوان است و سن بالایی ندارد، توانسته بر موانع موفقیت غلبه کند و آینده ای شکوهمند و زیبا را بسازد. کارآفرینی هنری است در ایشان وجود دارد و با ایده ها، باورها و تفکرات خلاقانه ای که دارد، رویاهای آینده را رنگ واقعیت می زند.
پس شما نیز با رمز موفقیت او یعنی تلاش بی وقفه و باور رسیدن به هدف هایتان، می توانید در زندگی به هر که چه می خواهید برسید و انسان مفید و موثری باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *