بیوگرافی میثم شکری ساز مدیر و کارآفرین جوان این روزها - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

2308 بازدید

همه ما ذاتا زندگی ایده آل را دوست داریم و تمام تلاش خود را می کنیم که به آن برسیم. اما واقعا چند درصد از ما در این راه موفق می شویم؟
بسیاری از کارآفرینان برتر کشور افرادی بودند که با دست های خالی به جایی که درحال حاضر قرار دارند، رسیدند. آن ها انسان های عجیبی نبودند، تنها هوش اقتصادی داشته و ایده ای ناب را در سر پرورش می دادند و روزی تصمیم گرفتند تا به این ایده پروبال دهند.
کارآفرینان موفق آدم های عادی بودند که با کمی تلاش و پشتکار خود را بالا کشیده و نام شان را بر سر زبان ها انداختند. احتمالا این روزها نام این دسته از کارآفرینان و مدیران را زیاد می شنوید، زیرا جامعه بستری را فراهم کرده که افراد توانا بتوانند کسب و کاری راه انداخته و نیروی های جوان به کار بگیرند.
با دیدن عنوان و شنیدن نام شکری ساز حتما این سوال در ذهن تان نقش می بندد که میثم شکری ساز کیست و تاکنون چه موفقیت هایی داشته است؟
شکری ساز یکی از این مدیران جوان و کارآفرینان برتر کشور است که چند سالی است در حوزه آموزش مجازی پر قدرت پیش می رود.
همین حالا که این مطلب را می خوانید او مدیریت یکی از بزرگ ترین مراکز آموزشی را به عهده دارد. دکتر شکری ساز کارآفرین جوانی است که پس از یک دهه فعالیت مداوم و پرتلاش توانسته است در حوزه آموزش مجازی به فردی شناخته شده و موفق تبدیل شود.
او با همت و پشتکاری که داشته دایره فعالیت های خود را در این مدت گسترده تر کرده و در حال حاضر علاوه بر مدیریت یک هولدینگ بزرگ، صاحب چندین کسب و کار کوچک و بزرگ می باشد و همچنین مشاور شناخته شده ای در حوزه بازاریابی و فروش و مدیریت کسب و کار است. همچنین او فردی فعال در زمینه تدریس، پژوهش و نوشتن و ترجمه کتاب نیز می باشد.
شکری ساز جوانی است که با داشتن ۳۶ سال مدیر مجموعه های و شرکت های بسیاری است. او تا به این لحظه از عمرش را صرف تلاش برای ساخت آینده ای روشن و خدمت به کشور خود کرده است.

میثم شکری ساز

آشنایی بیشتر با میثم شکری ساز

اگر بخواهید درباره تحصیلات دکتر شکری ساز بدانید، باید بگوییم که فارغ التحصیل رشته مدیریت MBA از دانشگاه اشتنبایس برلین و امیر کبیر تهران است. همچنین مقطع دکترای کارآفرینی و مهندسی صنایع را نیز در دانشگاه آزاد اسلامی پشت سر گذاشته است.
همین علاقه به تحصیل و علم اندوزی بود که بیش از یک دهه پیش تصمیم گرفت که با اجرای یک ایده نو تغییری در سبک آموزی قدیمی ایجاد کند. اگر کمی به گذشته برگردید، برای مثال دهه ۸۰ و شرایط و سبک های آموزشی موجود در آن سال ها را بررسی کنید، کاملا درک خواهید کرد که فکر نو این کارآفرین جوان در ارائه آموزش مجازی به افراد علاقمند به یادگیری چه تاثیر مثبتی داشته و چه کمک بزرگی به آن ها کرده.
بی شک این اقدام وی تحسین برانگیز است. در آن زمان آموزش بیشتر بر روی کلاس های حضوری تمرکز داشت و اگر چه همچنان این سبک آموزش جایگاه خود را دارد اما کم تر کسی به این موضوع فکر کرده بود که می توان با کمک تکنولوژی آموزش مجازی را نیز به سایر روش های آموزشی اضافه کرد.
شاید افرادی بوده اند که از قبل این ایده را داشته اند اما کسی که آن را به اجرا درآورد و با تلاش و کوشش خود توانست مرکز آموزشی که خود تاسیس کرد را را به یکی از بزرگترین مراکز آموزش مجازی ایران تبدیل کند دکتر میثم شکری ساز بود.
میثم شکری ساز، جوان ایرانی است که بدون پشتوانه مالی یا ارتباطاتی خاص توانسته بیش از ۴۰۰ شغل ثابت و تمام وقت ایجاد کند. دکتر شکری ساز کارآفرین خلاق و پرانرژی است که در طول سال ها چندین بار نامش در کنار کارآفرینان برتر کشور آورده شده است.
همچنین او در حوزه‌ ی مدیریت کسب و کار، ارتباطات، بازاریابی و منابع انسانی، مشاوری برجسته و توانمند است. او بیش از ۲۰ کتاب تالیف و ترجمه کرده است و تا به حال موفق به دریافت ده ‌ها لوح تقدیر از مسئولین بلند پایه استانی و کشوری شده است.

در ادامه مسیر موفقیت شکری ساز

همان طور که پیش تر هم گفتیم، دکتر میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان و مدیران جوان ایرانی است که به عنوان فردی موفق و تاثیر گذار در همه محافل و مجامع از او صحبت به میان می آید. او دارنده تندیس ها و افتخارات فراوانی است که بسیاری از آن ها را در داخل و خارج از کشور دریافت نموده است.
ناگفته نماند که میثم شکری ساز نویسنده و تالیف کننده کتاب های بسیار نیز هست که برخی از آن ها عبارتند از: کتاب بازرایابی گوریلی، کتاب فراتر از استراتژی، کتاب بازاریابی نوگرا، توهم باهوشی ۱ و ۲ ، استوار و بسیاری موارد دیگر. همچنین او در زمینه ورزش نیز دستی بر آتش دارد و قهرمان مسابقات شطرنج است.
او سوابق علمی و پژوهشی معتبری دارد و همه عمر خود را تا به اینجا، وقف یادگیری و ارائه آموخته هایش به سایرین دارد. او سخنرانی انگیزشی نیز هست که اگر در سمینارها یا دوره های آموزشی اش شرکت کنید، مباحثی همچون مدیریت منابع انسانی، ارتباطات، بازاریابی و فروش، رموز موفقیت، هدف گذاری برای آینده، تسخیر قلب مشتریان و صدها نکته ارزشمند را یاد می گیرید.
خوب است قدردان زحمات این افراد و دنباله رو شان باشید تا نام شما نیز همچون میثم شکری ساز در تاریخ فعالیت هایتان بدرخشد.
همچنین ایشان به عنوان مدرس کسب و کار رموز موفقیت در طول سال بارها دوره ها و کارگاه های آموزشی فوق العاده ای برای پرسنل مجموعه تحت مدیریتش و عموم مردم برگزار می کند که برخی از آن ها به شرح ذیل است:

 

  • ۲۵ راز موفقیت
  •  آموزش هدف گذاری
  •  تسخیر قلب مشتری
  •  بازاریابی و فروش
  •  اصول و مبانی مدیریت
  •  ارتباط موثر
  •  حقوق تجارت کسب و کار
  •  فنون فروش و مذاکره
  •  مهارت های زندگی
  •  مدیریت منابع انسانی
  •  تبلیغات خلاق
  •  و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *