پیام گرامیداشت دکتر میثم شکری ساز درباره روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

2307 بازدید

پیام گرامیداشت دکتر میثم شکری ساز درباره روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی

دکتر میثم شکری ساز مدیر عامل هولدینگ پارس پندار نهاد، با صدور پیامی ، «روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» را تبریک گفت.

بسمه تعالی

«برای مقابله با فشارها باید اقتصاد مقاومتی واقعی بوجود آوریم که معنای واقعی کارآفرینی نیز همین است.» (حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای).

با استعانت از پروردگار متعال و تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری، اینجانب، «روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی» را به خانواده بزرگ فناوران، نخبگان و کارآفرینان که همت و تلاش خود را با عشق و علاقه به میهن عجین کرده و کارآفرینی را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم در سایه‌سار الطاف الهی، در مسیر امر خطیر و ضروری کارآفرینی در کشور، گام‌هایی استوار برداشته و از پیش‌گامان جهاد در عرصه اقتصاد مقاومتی باشند.

هولدینگ پارس پندار نهاد در حال حاضر با تاکید بر اقتصاد دانش‌بنیان؛ اشتغال‌زایی برای جوانان تحصیل‌کرده و جامعه فناور را در صدر اهداف خود قرار داده و در این راه تمام توان نیروهای خود را به کار گرفته است. امروز مفتخریم اعلام کنیم مجموعه هولدینگ پارس پندار نهاد در راستای حضور فعال در عرصه اقتصاد مقاومتی توانسته با حمایت از نوآوران و ایده‌پردازان فرهیخته استان و کشور، در امر خطیر کارآفرینی حضور قابل توجهی داشته باشد.

اینجانب یک بار دیگر ضمن گرامیداشت «روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی»، برای همه جهادگران عرصه اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، آرزوی توفیقات روزافزون از خداوند متعال مسئلت دارم.

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *