بررسی عادات افراد موفقی چون دکتر میثم شکری ساز - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

650 بازدید

بررسی عادات افراد موفقی چون دکتر میثم شکری ساز

راز موفقیت شاید در این باشد که هیچ رازی وجود ندارد. مشاهده افراد موفق می تواند بینشی را در مورد تفاوت آن ها با جمعیت نشان دهد، زیرا عادات آن ها در معرض دید همگان است. این می تواند نتیجه گرایش های طبیعی باشد، که توسط اسمز از یک محیط کسب و کار به دست آمده یا به طور خشن به عنوان نتیجه مستقیم آموزش حرفه ای انجام می شود. این عادات به هر نحوی که کسب شوند، در مشاغل بسیار سودمند هستند. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با عادات افراد موفق لازم است ادامه مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

نکات قابل توجه در بررسی عادات افراد موفق

در بررسی عادات افراد موفق باید بدانید که افراد موفق و کنجکاو قادر به بحث در مورد طیف وسیعی از موضوعات هستند. این نتیجه نهایی کنجکاوی ذاتی آن ها است. هنگامی که علاقه برانگیخته شد، آن ها مستعد جستجوی اجباری اطلاعات بیشتر هستند. برخی فعالیت های وسواس گونه ای را آغاز می کنند و در مورد هر چیزی که می توانند تحقیق می کنند. افراد موفق گاهی اوقات می توانند نه تنها مفاهیم آموخته شده، بلکه جزئیاتی را که مشتاقانه با دیگران به اشتراک می گذارند را حفظ کنند.
مهارت های اولیه خواندن و حفظ دانش برای افراد موفق یک فعالیت داوطلبانه نیست، بلکه یک عادت تثبیت شده است. کنجکاو معروف و موفق والت دیزنی، عادات موفقی داشته است از قبیل: ما به جلو حرکت می کنیم، درهای جدید را باز می کنیم و کارهای جدید انجام می دهیم، زیرا ما کنجکاو هستیم و کنجکاوی ما را در مسیرهای جدید هدایت می کند. به عنوان مثال دکتر میثم شکری ساز، به عنوان مدیر موفق و کارآفرین در این حوزه، رمز موفقیت را پشتکار بالا می داند.

میثم شکری ساز مدیر موفق

جذابیت ها

به نظر می رسد برخی از جذابیت ها به طور طبیعی به وجود می آیند. به عنوان روشی آسان برای شروع مکالمه، آن ها می توانند خود را با یک مقدمه جالب معرفی کرده و مکالمه را آغاز کنند. یک استعداد جانبی در عادات افراد موفق این است که به دوست جدید پیدا شده اجازه می دهند داستان خود را بگوید. جذابیت، هنگامی که به طور حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد، شامل گوش داده شدن شما توسط علاقه مندان زیادی است. به نقل از اسکار وایلد، تقسیم مردم به خوب و بد پوچ است؛ مردم یا جذاب و یا خسته کننده هستند.

خوش بینانه

گاهی اوقات عادات افراد موفق این است که نگران نیمی از پر یا نیمه خالی یک لیوان نباشند. دیدگاه موفق فراتر از این جزئیات فوری و تصور هر لیوان کاملاً پر است. همانطور که بزرگ ترین نقطه ضعف است، معکوس نیز می تواند عمل کند و در هنگام شکست اعمال شود. بیل گیتس، یکی از خوش بینان مشهور و بنیانگذار مایکروسافت می گوید: وقتی بی حوصله هستم، نسبت به چیزهایی که در آینده می بینم بسیار خوش بین هستم.

متعهد

در بررسی عادات افراد موفق یکسری از افراد شغل خود را دوست دارند، دیگران از ایجاد شغل خوشحال می شوند، اما افراد موفق عاشق کار خود هستند. بنابراین آن ها ارزش شغل خود را بالاتر از یک کار معمولی می دانند. افراد موفق کاملاً از روی عادت متعهد هستند. تعادل زندگی کاری مفهومی نیست که بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. از نظر آن ها کار، زندگی است و زندگی، کار است. جنبه منفی این وضعیت این است که برای رقابت با یک فرد موفق باید آنقدر متعهد باشید که این موضوع به یک عادت تبدیل شود. همانطور که مشاور مدیریت پیتر دراکر گفت: اگر تعهد داده نشود، فقط وعده ها و امیدها وجود دارد … اما هیچ برنامه ای وجود ندارد.

سایر موارد دیگر در بررسی عادات افراد موفق

رویاپردازان

فروش یک ایده یا محصول مستلزم توانایی جذب تخیل شخص دیگر است. شنیدن ایده ای که به گونه ای مورد بحث قرار می گیرد که به یک خواسته یا شاید حتی به یک رویا تبدیل شود، علامت مطمئن عادات افراد موفق است که بحث را هدایت می کنند. شاید احساس کنید آن ها می توانند بستنی به اسکیموها بفروشند. آماده باشید، این شخص نه تنها موفق است، بلکه در اعماق خود یک رویاپرداز است. رویاپردازان قصه گوهای فوق العاده ای هستند. اپرا وینفری، با دارایی خالص 3 میلیارد دلار، می گوید: کلید تحقق یک رویا این است که نه بر موفقیت، بلکه بر اهمیت تمرکز کنید و سپس حتی گام های کوچک و پیروزی های کوچک در مسیر شما معنای بیشتری خواهد داشت.

توصیف عادات افراد موفق به عنوان یک رویاپرداز کنجکاو، جذاب، خوش بین و متعهد، راهی عذاب آور برای گفتن موفقیت است. با این حال، در حالی که عادات فوق توسط افراد موفق به نمایش گذاشته می شود، هیچ فرمول ثابتی برای موفقیت وجود ندارد. سوالی که باید مطرح شود این است که آیا می توانم موفق باشم؟ بسیاری از ما اگر کمی شجاع بودیم می توانستیم باشیم. میثم شکری ساز مدیر موفق و کارآفرین یکی از این عادات موفق را داشتن اراده در کار می داند.

عادت ها الگوهای رفتاری ثابت هستند که در روال زندگی روزمره ما رخ می دهند. عادات یا می توانند به شما در موفقیت در زندگی کمک کنند یا عادت ها می توانند به شما در ایجاد یک زندگی متوسط و شکست خورده کمک کنند. یک چیز مسلم است؛ که عادات تأثیر بسزایی در مسیر زندگی شما دارند! عادات بر اساس نیازها و خواسته ها شکل می گیرد. هر آنچه واقعاً از زندگی می خواهید، همان چیزی است که رفتارهایی را که اعمال روزمره شما را هدایت می کند شکل می دهد. این گونه است که عادات افراد موفق شکل می گیرند. به نظر نمی رسد افراد معمولی درک کنند که زندگی آن ها نتیجه عادات آن هاست. بنابراین، آن ها به جای تشخیص مشکلات ناشی از اقدامات خود، دیگران و شرایط را سرزنش می کنند.

نتیجه گیری

افراد موفق می دانند که سبک زندگی آن ها به اقدامات آن ها بستگی دارد. بنابراین، آن ها فقط عاداتی را اجرا می کنند که به آن ها کمک می کند تا در جهت بهبود خود تلاش کنند. هر چیزی که به توانایی آن ها در دستیابی به موفقیت آسیب برساند یا توانایی آن ها برای موفق ماندن را از بین ببرد، به سرعت کنار گذاشته می شود. با دانستن عادات افراد موفق می توانیم به پیشرفت های بزرگ تری دست یابیم و زندگی خود را بهبود بخشیم.

برچسب‌ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *