استان اصفهان در رتبه ۱۷ کارآفرینی کشور - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

3061 بازدید

دومین اجلاس ملی مدیریت و کارآفرینی با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی و کارآفرینان برتر در تاریخ نهم اسفند ماه ۱۳۹۷ در محل سالن همایشهای بین المللی اصفهان سیتی سنتر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  هلدینگ پارس در این اجلاس دکتر میثم شکری ساز رئیس اجلاس و مدیرعامل هلدینگ پارس با بیان اینکه کارآفرینی بزرگترین نیاز کشور است گفت متاسفانه اصفهان رتبه ۱۷ کارآفرینی را در کشور دارا است. وی با اشاره به مبحث اشتغال ادامه داد با اشتغال زایی می توان شرایط کشور را تغییر داد و برای فرار سرمایه ها باید از کارآفرینان دعوت شود .

مهندس صرامی مدیریت مجموعه  اصفهان سیتی سنتر و کارآفرینی برتر کشور دیگر سخنران این اجلاس به تعامل بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت واگذاری برخی برنامه ها مانند جشنواره امسال فیلم فجر بخش خصوصی موجب کیفیت بالای برنامه ها و کارآفرینی می‌گردد. وی ادامه داد در اصفهان سیتی سنتر ده هزار نفر و در شهرک سلامت دو هزار نفر شاغل هستند که در سال آینده به ۱۵ هزار نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

سردارگرامی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)نیز با سخنرانی خود در این اجلاس گفت: اگر بخواهیم کشور روی پای خودش باشد باید هرکس به نوبه خود تلاش کند،  وی با بیان اینکه سپاه در کنار مردم در راستای خدمات عمرانی- آموزشی در حال تلاش است ادامه داد:یک هزار مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط سپاه ساخته شده است.

گفتنی است در آخر از ۴۰ چهره ی کارآفرین برتر در حوزه های مختلف با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، خانم سعیدی نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی و آقای دکتر اکبری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر اصفهان و همچنین سردار گرامی فرمانده سپاه صاحب الزمان مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *