فرم درخواست مشاوره کسب و کار - وبسایت رسمی دکتر میثم شکری ساز

برای آغاز یک کسب و کار موفق راه های زیادی هست که میتوان از آنها استفاده کرد و برخی از آنها با کمی آزمون و خطا کسب و کار شما را به موفقیت چشمگیری میرساند  اما گاهی درصد خطاها بیشتر از نتایج مثبت شده و کسب و کار شما قبل از اینکه به نتیجه برسد گاهی حتی با اشتباهات کوچک به سرعت شکست می خورد و شما متحمل ضررهای مالی و زمانی سنگینی خواهید شد.
یکی از بهترین روشهای رسیدن به موفقیت در کسب و کار مشاوره هست. مشاوره کسب و کار به شما کمک می کند تا در مورد ایده کسب و کار خود بیشتر بدانید و با مشکلات و چالش های پیش رو بیشتر آشنا شوید و حتی اگر مشکلی در انتظار کسب و کار شما باشد با چند جلسه صحبت و بررسی با یک مشاوره کسب و کار ، برای آنها آماده خواهید شد.
مشاور کسب و کار شما را در خصوص چالش هایی که ممکن است در زمینه کسب و کارتان در آینده پیش بیاید راهنمایی می کند و خیلی راحت تر و با هزینه کمتر به موفقیت خواهید رسید. نکته حائز اهمیت که خیلی از صاحبان کسب و کار به آن توجه نمی کنند و شکست می خورند انتخاب فردی برای مشاوره کسب و کار است که موفقیت های چشم گیری ندارد و با کمی مطالعه راه هایی را به شما نشان میدهد که اکثریت آنها پایان خوشی ندارد. پس برای انتخاب مشاور کسب و کار حرفه ای لطفا به تاریخچه فعالیت های وی نگاهی بیاندازید و بعد انتخاب کنید.
دکتر میثم شکری ساز مدیریت هلدینگ پارس پندار نهاد و مرکز آموزش عالی آزاد فن پردازان، با تحصیلات و تجربه بالایی که در خصوص راه اندازی کسب و کارهای مختلف دارد می تواند شما را در این امر راهنمایی می کند.
شما می توانید با مراجعه به قسمت سوابق دکتر میثم شکری ساز با قسمتی از تاریخچه فعالیت های تحصیلی و کاری ایشان آشنا شوید

خطا: فرم تماس پیدا نشد.